.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاصی/ در برنامه پیشنهادی پنجم توسعه؛
سازمان نظام مهندسی صنعت تشکیل می شود
سخنگوي كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي با بیان اینکه در برنامه پيشنهادي پنجم توسعه، تشكل هاي صنعتي مورد حمايت قرار مي گيرند، گفت: در جهت توانمندسازی بخش صنعت، سازمان نظام مهندسی صنعت تشکیل می شود ...
سازمان نظام مهندسی صنعت تشکیل می شود

سخنگوي كميسيون صنايع و معادن مجلس شوراي اسلامي گفت: در برنامه پيشنهادي پنجم توسعه فرهنگي ، اجتماعي، اقتصادي تشكل هاي صنعتي مورد حمايت قرار مي گيرند.

دكتر علي اصغر يوسف نژاد در گفتگوی اختصاصی با شمال نیوز ، ضمن اشاره به توسعه تشكل هاي غيردولتي در بخش صنعت گفت: در جهت توانمندسازي اين تشكل ها، سازمان نظام مهندسي صنعت تشكيل مي شود كه اين موضوع با تاييد اساسنامه و تصويب دولت و مجلس امكان پذير است.

وي افزود: چنانچه سازمان نظام مهندسي صنعت شكل گيرد بسياري از تصميم هاي كنوني وزارتخانه هاي صنعتي به اين سازمان تفويض مي شود و اين موضوع از جهت كاهش تصدي گري ، ارتقاء سطح حاكميتي دولت و استفاده از توان بخش خصوصي در تصميم گيري ها موثر خواهد بود.

نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: سياست گذاري ، برنامه ريزي ، مطالعه و پشتيباني نرم افزاري در بخش صنعت به عهده دولت و اجرا و فعاليت هاي تصدي گري ميداني با دخالت و مشاركت سازمان نظام مهندسي صنعت انجام خواهد شد.

یوسف نژاد اظهار داشت: مطابق فعاليت هايي كه قبلا انجام شده، مانند نظام مهندسي ساختمان و كشاورزي ، و بر اساس تجربيات بدست آمده از اين دو سازمان تخصصي ، توجه به بخش صنعت نيز در دستور كار دولت قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با تشكيل چنين سازماني و احساس اعتماد و اطمينان به بخش غيردولتي، بخش مهمي از فعاليت هاي فعلي دستگاه هاي مرتبط با صنعت به اين سازمان منتقل مي شود.

یوسف نژاد تصریح کرد: با اجرای درست و منطقی طرح های توسعه ای و عملی کردن سیاست ها می توان از قدرت مديريتي و تخصصي مهندسين بخش صنعت در جهت پيشرفت و توسعه صنايع استفاده کرد که در این صورت استفاده از منابع مالي بخش غيردولتي اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: بخش صنعت قابليت هاي بسيار زيادي در جهت كمك و مساعدت به دولت در جهت تحقق اهداف صنعتي دارد.

یوسف نژاد بیان کرد: اگرچه تشكيل خانه هاي صنعت و معدن و تشكل هاي صنعتي مرتبط ، تجربه شده است ، ولي تشکلی به صورت سازمان يافته و شناسنامه دار هنوز بكارگيري نشده است كه اميدواریم با پشتيباني صحن علي مجلس و نمايندگان بصورت قانون ، تصويب و اجرا شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 دي 1388
آقای مهندس یوسف نژاد تکلیف مهندسین کامپیوتر چه می شود؟ در صورتی که پیشرفت تکنولوژی در جهت تمامی موارد ذکر شده با کمک همین متخصصین انجام می شود در ضمن مهندسی کامپیوتر دارای گرایش های زیادی است
ب .ش 28 دي 1388
اقای یوسف نژاد ! عنوان "سازمان نظام مهندسي صنايع " گویاتر از "سازمان نظام مهندسي صنعت" نمی باشد ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.473 seconds.